Saturday 11 February 2017

TOP 3 in Malaysia !!! Happiest moment in my life !


Top 3 in Malaysia !!! Happiest moment in my life !

Heyyy !! Psst dah jam 1204am tak tido lagi..Hehehe samalah kita...nak share something dengan semua pasal ni ------> :D





Im the top three in Malaysia in Personal Recruits!

Syukur alhamdullilah this time eton tak sangka eton be a top 3 in Malaysia until the day company announce tiba-tiba nama eton naik...hehehe! seronok rase di beri penghargaan diiktiraf dari company i never have this appreciation like this but only at Mary Kay saje eton dihargai. Eton sebenarnyer seorang kerani account di salah sebuah syarikat yang agak gah dan besar. Sedih bila kita tak dipandang lansung rase kecikkk dimata mereka. :( hehehehe ! eh sedih sekejap.

Masa eton menjadi top three sharing ni sebenarnya eton buat seikhlas hati share about mary kay pada dorang, jadi penerimaan team2 eton terhadap eton lebih kepada seorang kakak yang ingin membantu mereka dalam kehidupan mahupun terhadap masalah terutama sekali masalah kulit mereka. seperti kulit berjerawat, kulit kusam, tona warna kulit tak sekata dan pelbagai lagi. Biasalah wanita mana nak lari dari kecantikkan ni..Hehehehe! Mula2 mereka jatuh cinta terhadap product mary kay. Alhamdullilah Allah tunjukkan peluang ini juga pada mereka dan nampak kerjaya ini boleh bantu mereka lebih jauh.

Eton harap more to come utk eton sumbangkan sesuatu untuk meraka yang perlukan pertolongan mahupun dari segi masalah kulit juga ingin menambah nilai kehidupan mereka. Eton juga berharap sharing about mary kay to olls dapat memanfaat kalian. Semoga kita semua beroleh kasih sayang Allah, beroleh kejayaan didunia mahupun di akhirat kelak, beroleh kebahagian di samping insan yang kita sayang sangat2.

Last but not least, InshaAllah eton akan senitasa share pengalaman, produk dan pencapaian eton di dalam mary kay sepanjang 5 tahun. Terima kasih sebab sudi baca blog eton yang tak seberapa ini. Lot of LOVE,



Lots of LOVE,
EtoniSa, Profesional Beauty Consultant Mary Kay @0126546067
5 years experience in Mary Kay

No comments:

Post a Comment